پرسش‌های متداول


 

حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و شماره موبایل وجود دارد؟

پاسخ:
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید ولی شماره موبایل قابل ویرایش نمی باشد. برای این کار بتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید باید با وارد کردن شماره موبایل، وارد حساب کاربری خود شده و سپس در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

 

2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 

3- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید،سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

1آیا برای خرید از فروشگاه طهران موبایل، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:

بله،با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در فروشگاه طهران موبایل می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید.

 

2- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

3- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه طهران موبایل خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به فروشگاه طهران موبایل، 2) اطلاعات ارسال سفارش،
3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

4- آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ:

خیر

 

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:

فروشگاه طهران موبایل با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

 

6- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فروشگاه طهران موبایل با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

 

7- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.


8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه طهران موبایل تماس بگیرم؟

پاسخ:

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش طهران موبایل با شما تماس خواهند گرفت.


9- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

10- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ:

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.

 

کالاهای عرضه شده در فروشگاه طهران موبایل


1-کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال فروشگاه طهران موبایل تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت فروشگاه طهران موبایل، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود.


2- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:
کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه طهران موبایل با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار فروشگاه طهران موبایل موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت
سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.


3- آیا تعداد خرید از یک کالا در طهران موبایل محدودیتی دارد؟

پاسخ:
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در فروشگاه طهران موبایل وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:

همه کاربران فروشگاه طهران موبایل می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه طهران موبایل، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت فروشگاه طهران موبایل برای همه کاربران وجود دارد.


2- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه طهران موبایل، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ:
بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان فروشگاه طهران موبایل به مشتری اعلام خواهد شد.


4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


5- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد اما در حال آماده سازی روش اقساطی می باشیم.


6- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه طهران موبایل از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.


7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت طهران موبایل امن است؟

پاسخ:
پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه طهران موبایل که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:


– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.


– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش‌ها

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

2- چرا با این که تحویل سریع فروشگاه طهران موبایل را انتخاب کرده‏‌ام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟

پاسخ:

در حال حاضر تحویل رایگان اکسپرس فروشگاه طهران موبایل، فقط شامل سفارش‌‌‌‏هایی با آدرس تحویل در شهر آستارا و با ارزش بیش از ده میلیون تومان می‌‏شود.


3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:
زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از آستارا پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد. 
فروشگاه طهران موبایل همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در فروشگاه طهران موبایل و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای فروشگاه طهران موبایل مقدور نیست.

4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

5- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به طهران موبایل به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:
بله، از آنجا که فروشگاه طهران موبایل یک فروشگاه اینترنتی و حضوری است ، تحویل حضوری سفارش در محل فروشگاه نیز امکان‌پذیر است.

6- تحویل سریع فروشگاه طهران موبایل در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟

پاسخ:
در حال حاضر فقط سفارش‌هایی که در محدوده‌های ذیل ذکر شده است امکان پذیر می باشد :

آستارا : سفارشاتی که قبل از ساعت 20 ثبت شده باشند امکان ارسال سریع می باشد.

لوندویل :سفارشاتی که قبل از ساعت 16 ثبت شده باشند امکان ارسال سریع می باشد.

تالش: سفارشاتی که قبل از ساعت 15 ثبت شده باشند امکان ارسال سریع می باشد.

 امکان ارسال توسط ماموران توزیع سفارش فروشگاه طهران موبایل را دارا هستند و سایر محدوده‌ها از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند:

7- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های فروشگاه طهران موبایل می‏‌شوند.

8- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:http://itemtracking.post.ir

گارانتی

1- اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:

 چنانچه اجناس خریداری شده از فروشگاه طهران موبایل دارای گارانتی باشند، تاریخ گارانتی کالا روی جعبه همان کالا درج شده  می باشد و در صورت انقضا گارانتی کالا ، فروشگاه طهران موبایل هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

خدمات پس از فروش

1- آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

پاسخ:

فروشگاه طهران موبایل برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.شرط استفاده از این فرصت ،فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته بندی آن است .

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات باکالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 7 روزه گارانتی تعویض به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید

2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

3- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید

دلیل باز پرداخت

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.