روش های ارسال


 

ارسال به سراسر کشور
فروشگاه طهران موبایل شرایط ارسال به تمامی نقاط ایران توسط باربری ، تیپاکس و شرکت های حمل و نقل بین شهری را فراهم کرده است که در این بین شرکت باربری با قابلیت ارسال به کوچک ترین و دور ترین شهر ها و روستا های ایران در رتبه یک گزینه ارسال قرار دارد و بعد از آن شرکت تیپاکس(پس کرایه) با امکان ارسال به مراکز استان ها و شهر های بزرگ استان در رده های بعدی قرار دارند .
روزهای جمعه و تعطیل رسمی قید شده در تقویم , روزکاری جهت ارسال محسوب نمی‌شود .

 


 

ارسال سریع
این خدمت فقط در شهر آستارا ، لوندویل و مناطق شهر تالش امکان پذیر است که در این روش قبل از نهایی کردن سفارش لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورت امکان سفارش شما توسط پیک یا خودروی سواری ارسال گردد .

1- هزینه ارسال با روش باربری به سراسر کشور 110،000 تومان می باشد.

2- هزینه ارسال با روش تیپاکس به صورت پس کرایه (به عهده مشتری) می باشد.

نکته

پس کرایه چیست؟

حمل بار به صورت پس کرایه به این معناست که هزینه حمل‌ونقل در زمان تحویل بسته پرداخت می‌شود. به طور واضح‌تر می‌توان گفت فرستنده هنگام ارسال بسته هزینه‌ای پرداخت نکرده ولی متعهد می‌شود که پس از تحویل بسته به گیرنده، هزینه حمل‌ونقل پرداخت شود. بنابراین نیازی به پرداخت کرایه حمل قبل از بارگیری نیست.

 


 

شرایط ارسال سریع:

1- در بازه زمانی 8 صبح الی 12 ظهر (به جز روزهای تعطیل) خرید انجام شود .(برای سایر شهرستان ها به جزء شهرهای آستارا ، لوندویل و تالش) همچنین  برای شهرهای آستارا،لوندویل و تالش از ساعت 8 صبح الی 18 عصر ارسال سریع انجام می گردد.

2– فاکتور به دو صورت، آنلاین و نیز فیزیکی با مهر فروشگاه تقدیم خواهد شد .

3- فاکتور خرید بیشتر از 10 میلیون  شامل ارسال رایگان خواهد بود.

 


 

ارسال رایگان

کلیه شهرهای کشور: سفارشات با مبلغ بالاتر از ده میلیون تومان بصورت رایگان با ( باربری یا تیپاکس) ارسال میگردد.

دلیل باز پرداخت

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.